2011.01.02.
14:23

Írta: v'li

Mighty Morphin Power Rangers

Oh, azok a 90-es évek! 7-8 éves koromban minden pénteken rohantam haza a suliból, hogy megnézhessem ezt a sorozatot. Valamelyik korai, ma már nem létező kábelcsatorna adta szinkronosan (és német adókon is lehetett látni). Akkor imádtam, mai fejjel nézve már egy kis nosztalgiával és szánalommal vegyes kacajt vált ki belőlem. Nézd azt az eltúlzott pantomimjátékot, meg a makett házakat! Mondjuk a Megazord  szvsz még így is sokkal coolabb bármelyik Transformernél.

Azt csak nemrég tudtam meg, hogy kb. egy tucat Power Rangers sorozat volt/van. Nyilván pár évente meg kell újulni, hogy újabb akciófigurákat lehessen eladni.

Hogy jutott ez az egész az eszembe? Úgy, hogy pár hete megnéztem ezt a videót, ahol a Megazord harcol Mechagodzillával.

"Mechagodzilla is made of space titanium. It's titanium...but SPACE!"

3 komment

Címkék: fun retro video

A bejegyzés trackback címe:

https://namind1.blog.hu/api/trackback/id/tr492554226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Larfleeze 2011.01.04. 23:58:52

Na csatlakoztam, talán ma majd csinálok valamit.
Amúgy nem említetted meg, hogy a harc, a Discovery Channel-en futó, ugrasszunk egymásnak két lényt/harcost akik a történelemben nem találkozhattak, műsorok paródiája.

v'li 2011.01.05. 00:50:45

@Larfleeze: valóban nem említettem, de ez a poszt elsősorban a MMPR-ről, és nem a paródiáról szól (ha szól egyátalán valamiről). De amúgy jogos.

Örülök, hogy végre csatlakoztál. Irogass bátran, legfeljebb ha nem tetszik kitörlöm, mert csak nekem van admin jogom :P

namind1, ez nem chat

Larfleeze 2011.01.06. 12:02:45

Ha már power rangers, itt egy több videóból álló összefoglaló az egyes évadokból, csak meg kell szokni a srác mineszotai akcentusát:
thatguywiththeglasses.com/videolinks/linkara/hopr
Én már majdnem a végére jutottam :-)
süti beállítások módosítása